Atoris na cholesterol, lupénka?

Povídání o nemocech, lécích, homeopatikách, hubnutí a dietách
Pravidla fóra
Vítejte na diskusním fóru Vše pro Zdraví, kde si můžete popovídat o svých problémech i zkušenostech. Odborné i laické články najdete v sekcích našeho informačního portálu - Diety a recepty - Nemoci - Léky - Jak fungují léčiva - Homeopatika - Bylinky - Očkování - Jak na hubnutí

Atoris na cholesterol, lupénka?

Odeslatod terka v Ned 30. Led 2011 17:54:36

Asi 1,5 roku užívá manžel Atoris na snížení cholesterolu. Již déle než rok má zvýšený výskyt podkožních vřídků, ložiska ječného zrna na očním víčku, ve vlasech se objevila velká ložiska lupénky, kterou stále potačuje hormonálními přípravkyk. Lupenka začíná i na těle a mám pocit, že i porucha pigmentace. Mohlo by to souviset? Děkuji.
terka
 

Re: Atoris na cholesterol, lupénka?

Odeslatod detto@seznam.cz v Úte 05. Črc 2011 19:03:17

Mám podobné projevy a myslím, že to asi bude způsobovat ten Atoris. Snad místo něho zkusím používat Koenzym Q10 asi ale trochu větší dávku než kolik uvádí doporučené dávkování.


Naposledy oživil Anonymous v Úte 05. Črc 2011 19:03:17
detto@seznam.cz
 


Zpět na Diskuze o nemocech, lécích, homeopatikách, hubnutí a dietách.